Na wszystkie nasze artykuły obowiązuje ustawowy okres gwarancji wynoszący 24 miesiące od otrzymania towaru. W tym okresie masz prawo do bezpłatnego usunięcia wad, które wynikają z wad materiałowych lub produkcyjnych. Wyklucza się uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem przedmiotu. Należy pamiętać, że brak wymiany filtra w odpowiednim czasie lub eksploatacja urządzeń z sygnalizacją usterki urządzenia (np. ostrzeżenia o wymianie filtra) może doprowadzić do awarii urządzenia z winy nabywcy, co nie jest przypadkiem gwarancyjnym.
Wymiana zostanie dokonana tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, właściwości konsumenckie, plomby, jak również etykiety fabryczne są nienaruszone, a dowód zakupu i/lub paragon potwierdza zapłatę za produkt.
W ramach gwarancji, po odesłaniu przedmiotu sprawdzimy następujące elementy:
- Naprawa lub przeróbka
- Zwrot lub wymiana
- Dostawa części zamiennych
W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o dokładne sprawdzenie towaru po jego otrzymaniu. Mają Państwo prawo do odrzucenia dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia wady.
W przypadku reklamacji postaramy się szybko pomóc.
Chcesz zgłosić reklamację? Tutaj znajdziesz więcej informacji.