Logo PuraLuft

Reklamacje



Jeżeli zakupiony przedmiot ma wadę lub jest uszkodzony, prosimy o złożenie reklamacji na adres: info@puraluft.pr.

Przy składaniu reklamacji należy wskazać następujące elementy:

- Numer zamówienia
- nazwę lub numer artykułu produktu, który ma być przedmiotem reklamacji
- opis szkody/usterki
- wymowne zdjęcia uszkodzenia/usterki

Reklamacje nie podlegają kontroli w:

a) Wady spowodowane niedbałym lub niewłaściwym użytkowaniem towarów,
b) towary, które zostały niezależnie zmienione, naprawione lub nieprawidłowo zainstalowane,
c) towarów uszkodzonych mechanicznie, termicznie lub chemicznie oraz wad wynikających z tych uszkodzeń,
d) towary używane po wykryciu wady.

Różnice wynikające z preferowanych ustawień monitora i komputera kupującego (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionych produktów. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady zakupionego towaru. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o niezgodności towaru z umową lub o rękojmi.

Badanie i przetwarzanie może trwać do 14 dni. Prosimy o wyrozumiałość.
Założona w 2018 roku, na początku 2021 roku rozpoczęliśmy działalność gospodarczą w Niemczech jako PuraLuft GmbH. Marka "Made in Germany" to nasz punkt ciężkości, a także pasja i zaangażowanie. Nasze wartości stanowią podstawę naszych wzajemnych kontaktów i tym samym gwarantują wyjątkową jakość naszych produktów. Więcej
Der grüne Punkt Label
VDE geprüft
SSL verschlüsselt
Metody płatności
Partner wysyłkowy
DHL Logo
dpd Logo
Hermes Logo
PuraLuft © 2023.
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wybierz język:
heartusercart