5 zasad zdrowego snu

14 czerwca, 2022

Porozmawiajmy dzisiaj o śnie. Naukowcy odkryli, że do pełnego wyzdrowienia i odpoczynku organizm osoby dorosłej potrzebuje 6-8 godzin zdrowego snu.

Jak to zrobić? Oferujemy uniwersalny wybór reguł, które możesz dostosować do swoich potrzeb.

  1. Rytuał przed pójściem spać.

Ważną rzeczą jest to, że lubisz aktywność. Może to być banalne mycie, mycie zębów, prysznic.

Inne opcje: krótki spacer, czytanie, planowanie na następny dzień. Ogólnie, co cię uspokoi.

  1. Zmęcz się w ciągu dnia.

TAk! I to prawda. Wyczerpany organizm łatwiej zasypia. Dodaj wizytę na siłowni lub inną aktywność fizyczną oprócz istniejących przypadków.

  1. Zadbaj o łóżko.

Ważną rolę odgrywa materac, poduszka i pościel.

Materac powinien być umiarkowanie twardy, aby stworzyć normalne warunki dla kręgosłupa. Z poduszką - ta sama sytuacja. Cóż, kup pościel, która jest dla Ciebie przyjemna.

  1. Wybierz ubrania do spania

Upewnij się, że piżamy lub koszule nocne są wykonane z naturalnych materiałów, takich jak bawełna lub len. Syntetyki utrudniają ruch i tworzą wrażenie skafandra kosmicznego.

  1. Śpij przy otwartym oknie lub zainstaluj oczyszczacz powietrza.

Świeże powietrze to najlepszy sposób na zdrowy sen. Zgadzam się, niewygodnie jest spać w dusznym pokoju?

Ale jesienią i zimą opcja spania przy otwartym oknie traci na znaczeniu. Dlatego zalecamy zakup i zainstalowanie urządzenia klimatyzacyjnego, dzięki któremu powietrze w sypialni będzie zawsze świeże, umiarkowanie nawilżone i czyste.

Masz pytanie dotyczące oczyszczania powietrza lub chcesz kupić oczyszczacz powietrza? Zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu +48 8003 211 337 lub mailem. Wszystkie konsultacje i rozmowy telefoniczne na terenie Polski są BEZPŁATNE.

Metody Płatności
Główny partner wysyłkowy
Mit diesem Logo mцchten wir zeigen, dass wir Kunde beim Grьnen Punkt sind, und damit unseren Pflichten zur Systembeteiligung nach dem Verpackungsgesetz nachkommen wollen.
usercartphone-handsetcrossmenulist