Gwarancja

Na wszystkie nasze artykuły obowiązuje ustawowy okres gwarancji wynoszący 24 miesiące od otrzymania towaru. W tym czasie masz prawo do bezpłatnej naprawy usterek, które można przypisać wadom materiałowym lub produkcyjnym. Nie obejmuje to szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem przedmiotu. Wymiana dobrej jakości towaru nieżywnościowego zostanie dokonana, jeżeli wskazany produkt nie był używany, jego prezentacja, właściwości konsumenckie, plomby, etykiety fabryczne są zachowane, a także jest dowód zakupu lub paragon lub inny dokument potwierdzający zapłatę za określone towary potwierdzone.


W ramach gwarancji po zwrocie towaru sprawdzamy:

* Naprawa lub przeróbka

* Zwrot lub wymiana

* Dostawa części zamiennych


Szanowni Klienci, aby uniknąć nieporozumień, prosimy o dokładne zbadanie towaru przy odbiorze. Masz prawo poprosić kuriera o sprawdzenie dostarczonego towaru (wygląd, kompletność, wydajność), a następnie zostawić swój podpis na karcie gwarancyjnej stwierdzający brak reklamacji. Masz również prawo odmówić przyjęcia dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia w nim wady.


Należy pamiętać, że nieterminowa wymiana filtra lub praca urządzenia z sygnalizacją błędu urządzenia (np. ostrzeżenia o wymianie filtra) może spowodować awarię urządzenia z winy kupującego, co nie jest przypadkiem gwarancyjnym.



Przetwarzanie gwarancji

W przypadku reklamacji staramy się pomóc szybko i bez biurokracji. Prosimy o przesłanie reklamacji w formie pisemnej e-mailem, podając powód reklamacji i możliwie jak najbardziej zrozumiałe zdjęcia szkód.


Urządzenia techniczne

W instrukcji obsługi znajdziesz informacje o tym, jak możesz samodzielnie usunąć usterkę.


Uwagi dotyczące zwrotów

Proszę zapakować przedmiot z powrotem do nas w wystarczająco ochronnym opakowaniu zewnętrznym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotu z numerem klienta, datą zakupu i powodem reklamacji.


Sprawdzenie i przetworzenie może zająć do 14 dni. Proszę zrozumieć.